Fostul pilot de raliuri Titi Aur trage din nou un semnal de alarmă asupra numărului accidentelor rutiere din ţara noastră şi cere autorităţilor măsuri pentru limitarea acestora. România are anual costuri
Brandul României valorează 175 miliarde de dolari
Forţa brandului „România” a scăzut cu 5%, respectiv de la A+ la A, ţara coborând două locuri până pe poziţia 49 în clasamentul Brand Finance 2017 – chiar dacă creşterea record a produsului intern brut (PIB) şi un curs favorabil de schimb USD/RON au determinat o creştere în valoare absolută a valorii brandului la 175 miliarde dolari americani.
„Paşii înapoi în faţa corupţiei, diminuarea capacităţii de atragere şi retenţie a talentelor din orice domeniu, precum şi confuzia cadrului legislativ au contribuit la scăderea forţei brandului «România» în ultimul an”, a explicat Mihai Bogdan, director Brand Finance România.
Cu o valoare de 21.100 miliarde de dolari americani, „Statele Unite ale Americii” rămâne cel mai valoros brand de naţiune al lumii.