Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Capcanele biletelor de avion low-cost

Capcanele biletelor de avion low-cost

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 25 Aprilie 2017

Biletele de avion la companiile low-cost pot ajunge la același preț sau chiar mai scum­pe decât cele vândute de transportatorii de linie în cazul în care clienţii au bagaj de cală, pe lângă cel de mână şi dacă aleg şi să ia masa în avion, după cum arată o ana­liză a Ziarului Financiar. Explicația repre­zen-­ tanţilor companiilor aeriene este aceea că preţul biletelor creşte odată cu epuizarea locurilor cu preţuri reduse, fiind influenţate şi de multitudinea serviciilor auxiliare alese de clienţi. Strategia de bază a companiilor low-cost este atragerea clienţilor cu preţuri reduse la bilete, ce pot ajunge chiar şi la 2 euro pe segmentul de zbor.