Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Copiii, invitați la școală pe 12 septembrie pentru povești de vacanță

Copiii, invitați la școală pe 12 septembrie pentru povești de vacanță

Un articol de: Elena Gabriela Zamora - 23 Iunie 2016

Ministrul educației, Adrian Curaj, a anunțat, recent, în cadrul conferinței „Învățământul profesional dual, drumul de la idei la practică“, că deschiderea festivă a viitorului an școlar va avea loc tot pe 15 septembrie, dar că elevii vor fi invitați în unitățile de învățământ cu trei zile mai devreme pentru „povești de vacanță“. „Copiii vor fi invitați la școală pe 12 septembrie, pentru primele trei zile care sunt povești de vacanță. Pe data de 15 o să începem școala obișnuită. Deci, un fel de școală altfel, neobligatorie, dar ce frumos este să spui povești, iar intrarea aceasta în școală va fi naturală”, afirmă ministrul, care adaugă că „12 este o zi de luni, iar 15 va fi începutul școlii și sperăm că vor mai fi mici ingrediente referitoare la școala altfel“. Programul „Școala altfel” își propune implicarea deopotrivă a elevilor și a dascălilor în activități extracurriculare și extrașcolare interesante, care să le valorizeze talentele, preocupările extraşcolare şi competenţele în domenii cât mai diverse şi interesante.