Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Doar o cincime dintre europeni ştiu ce este 112

Doar o cincime dintre europeni ştiu ce este 112

Data: 11 Feb 2008

Doar 22% dintre cetăţenii Uniunii Europene (UE) au putut identifica spontan 112 ca fiind numărul la care pot suna în caz de urgenţă oriunde s-ar afla pe teritoriul UE, relevă un sondaj realizat recent la nivel comunitar.

Rezultatele sondajului, date publicităţii ieri, indică faptul că 95% dintre cetăţenii UE sunt de acord cu utilitatea existenţei unui număr unic pentru apeluri de urgenţă care să fie disponibil în întreaga Uniune Europeană.

Potrivit sondajului, una din patru persoane intervievate afirmă că a avut nevoie să sune la un număr de urgenţă în ultimii cinci ani. Aproximativ 40% dintre aceste apeluri au fost efectuate către 112. Dintre respondenţii care au apelat numere de urgenţă, cei mai mulţi au afirmat că au primit ajutor (81% au beneficiat de o echipă de intervenţie în caz de urgenţă, 71% au primit informaţii corespunzătoare şi 5% alte tipuri de ajutor). De asemenea, 8% dintre respondenţii care au apelat serviciile de urgenţă au întâmpinat dificultăţi în a stabili sau a menţine comunicarea, respondenţii din Polonia confruntându-se cu cele mai multe probleme în acest sens (21%).

Informaţiile cu privire la locul de provenienţă al apelului nu sunt disponibile nici acum în Italia, Lituania, Ţările de Jos, Polonia, România şi Slovacia.