Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Mai mulți bani pentru alimente

Mai mulți bani pentru alimente

Un articol de: Elena Gabriela Zamora - 19 Aprilie 2017

În 2016 s-a consemnat o creștere de 3,4% a pieței bunurilor de consum (FMCG), determinată de volumele cumpărate, mai mari, dar și de fenomenul de uptrading (orientarea consumatorilor către produse superioare în privința preţului), fenomen regăsit atât în comerţul modern, cât şi în cel tradiţional. A fost al doilea an consecutiv când românii au avut un apetit crescut pentru produse mai scumpe şi pentru cheltuieli mai mari, concluzionează un studiu GfK România, preluat de Mediafax. Aceeași cercetare arată că românii cumpără mai rar bunuri de folosinţă curentă, dar cheltuie mai mult la un act de cumpărare. Totodată, s-a redus frecvenţa cumpărăturilor exclusiv la categoriile de alimente proaspete, însă a crescut la produsele de îngrijire a casei.