Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Românii vor servicii de calitate

Românii vor servicii de calitate

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 04 Iulie 2018

Un sfert din români ar plăti cu 10% mai mult pentru servicii de calitate, iar 40% iau în calcul schimbarea furnizorului la prima experienţă negativă, potrivit unui studiu de specialitate.

Majoritatea (71%) declară că rapiditatea şi eficienţa interacţiunii cu o companie sunt principalele aspecte care le-ar face experienţa mai bună şi pentru care ar fi dispuşi să plătească în plus, urmată de angajaţii mai pregătiţi şi mai atenţi la nevoile clienţilor (52%).

Industriile unde clienţii spun că au cel mai adesea experienţe sub aşteptări sunt transport, educaţie, construcţii şi retail.