Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Sănătate S-a dat startul chestionarelor feedback în spitale

S-a dat startul chestionarelor feedback în spitale

Un articol de: Otilia Bălinișteanu - 06 Ianuarie 2017

Conform unui comunicat remis presei de Ministerul Sănătății (MS), 2.800 de pacienţi au completat chestionarul de feedback (mecanism care măsoară satisfacţia pacienţilor) în primele cinci zile de când acesta a fost pus în funcţiune. Până în prezent, mecanismul de feedback se baza pe formulare tipărite, care erau completate de pacienţi în timpul internării, iar apoi introduse într-un sistem centralizat de către angajaţii spitalului, metodologie ce „distorsiona” rezultatele şi „nu oferea o situaţie reală” a experienţei pacientului în spital, se arată în comunicat.

Prin noul sistem, pacientul poate evalua calitatea serviciilor din spital direct prin SMS sau formular web, printr-un sistem pus la punct cu sprijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale. „Prin noul sistem vor fi contactaţi anual aproximativ jumătate dintre pacienţii care se externează din spitale. Răspunsul la SMS este gratuit pentru pacienţi. Sunt taxate cu 5 cenţi/sms doar acele răspunsuri care sunt în afara fluxului standard întrebare-răspuns”, se mai precizează în comunicatul MS.