Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Magazinele de cartier câştigă teren

Magazinele de cartier câştigă teren

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 07 Decembrie 2018

Familiile din România au cheltuit în primele 9 luni ale acestui an cu 6,4% mai mulţi bani pentru bunurile de larg consum comparativ cu perioada similară a anului trecut, majorarea preţurilor fiind responsabilă de cea mai mare parte din această evoluţie, potrivit companiei de cercetare şi analiză - GfK. Dintre canalele de comerţ modern, supermarketurile au cea mai dinamică creştere în cotă de piaţă în perioada ianuarie-septembrie 2018, iar magazinele de tip discount au avut a doua cea mai mare creştere a cotei de piaţă, urmate de magazinele moderne de proximitate care şi-au consolidat poziţia pentru cumpărăturile casnice.