Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Regionale Oltenia Proiect european Erasmus pe teme educative

Proiect european Erasmus pe teme educative

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Oltenia
Un articol de: Ziarul Lumina - 05 Octombrie 2018

Început la 1 octombrie 2016, sub coordonarea Asociaţiei „Edulife” din Craiova, proiectul de parteneriat strategic Erasmus+ „The New Educations in Promoting Transversal Skills”, și-a finalizat perioada de implementare. Cu nouă parteneri din șapte ţări europene, printre care şi două şcoli din judeţul Dolj (Şcoala Gimnazială Ghindeni şi Liceul Tehnologic de Transporturi Auto - Craiova), proiectul s-a adresat unui grup-ţintă de peste 2.000 de elevi şi profesori/formatori din cele șase şcoli, două ONG-uri şi o firmă implicate din cele șapte ţări.

Proiectul, prin activităţile sale de învățare şi formare, a promovat conceptul „Noile Educaţii”, lansat în 1988 de profesorul universitar de pedagogie George Văideanu. Acest concept însumează noi obiective şi tipuri de conţinuturi generate de „problematica lumii contemporane”, fiind în continuă creştere în funcţie de reactualizarea problemelor cu care omenirea se confruntă. În contextul dat, proiectul şi-a propus o abordare nouă în dezvoltarea competenţelor transversale (civice, digitale şi antreprenoriale), prin dobândirea de cunoştinţe şi competențe aferente unora din „Noile Educaţii”, respectiv: educaţia pentru pace, educaţia pentru sănătate, educaţia pentru dezvoltarea personală, educaţia antreprenorială, educaţia pentru ­democraţie, educaţia civică, educaţia pentru mediu, educaţia pentru comunicare şi mass-media, educaţia pentru timpul liber.

Cei nouă parteneri au colaborat pentru realizarea a două rezultate intelectuale, disponibile online pe site-ul proiectului www.new-educations.eu. Rezultatele prezentate pe larg în cadrul celor șapte evenimente de multiplicare organizate în toate cele șapte ţări partenere vor asigura sustenabilitatea proiectului dincolo de termenul de finalizare. (Alina-Marilena Dică)