BCR solicită clienţilor să actualizeze datele

Data: 29 Iunie 2009

Banca Comercială Română(BCR) le cere clienţilor, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, potrivit unui regulament BNR privind cunoaşterea clientelei, care se aplică tuturor băncilor, a anunţat BCR. Potrivit regulamentului BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind datele de identificare, datele de contact şi adresa, naţionalitatea, ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii, funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul, precum şi numele beneficiarului real. De asemenea, persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea datelor precum denumirea, forma juridică, sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii.