Clienţii ING Asigurări de Viaţă pot achita la oficiile poştale contravaloarea poliţelor în lei

Data: 15 Aprilie 2010

Compania Naţională Poşta Română pune la dispoziţia clienţilor ING Asigurări de Viaţă, prin intermediul a peste 580 de subunităţi poştale din întreaga ţară integrate într-o reţea virtuală privată (VPN), serviciul de încasare a contravalorii în lei a poliţelor de asigurare emise de ING Asigurări de Viaţă.

Pentru efectuarea plăţilor, clienţii se pot prezenta la oricare subunitate poştală, indiferent de domiciliu, cu foaia de depunere emisă de asigurător, care conţine un cod de bare. Aceştia au posibilitatea de a achita orice sumă, iar după efectuarea tranzacţiei, vor primi o chitanţă semnată şi ştampilată de lucrătorul poştal. Informaţii suplimentare despre reţeaua subunităţilor poştale care încasează contravaloarea poliţelor de asigurare emise de ING Asigurări de Viaţă pot fi obţinute telefonic, apelând serviciul de relaţii cu clienţii Infopost la numerele de telefon 0219393, pentru Bucureşti, sau 0219393111, pentru celelalte localităţi din ţară. De asemenea, clienţii care deţin poliţe de asigurare de viaţă la ING pot obţine informaţii prin intermediul reţelei de consultanţi financiari din întreaga ţară, trimiţând un mesaj la adresa de e-mail asigurari@ing.ro sau sunând la 9ING(9464). Poşta Română deţine cea mai mare infrastructură de retail reprezentată de peste 7.000 de subunităţi poştale dintre care 1.200 sunt informatizate. Aproape 2.000 de POS-uri plasate în oficii poştale, inclusiv în zone rurale, fac operaţiuni de încasare facturi. Infrastructura de reţea este structurată la nivel local, regional şi central şi este pregătită să preia de la agenţii economici servicii şi operaţiuni specifice ale pieţei financiare/IT/comunicaţii.