CNA a stabilit regulile campaniei electorale în audiovizual
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat, în şedinţa de ieri, Decizia privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei pentru alegerea preşedintelui României, primul tur al alegerilor urmând să aibă loc pe 22 noiembrie.
Singura modificare adusă proiectului de Decizie înainte ca acesta să fie supus la vot a fost la articolul 3, alineatul (2) punctul c), care priveşte obligaţia radiodifuzorilor de a se asigura că emisiunile de promovare, spoturile sau alte materiale puse la dispoziţia lor de către candidaţi nu conţin „afirmaţii sau imagini care pot aduce atingere demnităţii umane, onoarei, vieţii particulare a persoanei, dreptului la propria imagine sau care sunt contrare bunelor moravuri“. Conform Deciziei, „campania electorală pe posturile de radio şi televiziune, publice şi private, începe pe 23 octombrie 2009, ora 00:00, şi se încheie pe 21 noiembrie 2009, ora 7:00“.