Dacia, brandul cu cea mai rapidă creştere în Europa

Data: 31 Octombrie 2014

Grupul Renault şi-a crescut cota de piaţă cu 0,2%, ajungând la 9,3%, datorită vânzărilor Dacia şi, în special, a modelului Sandero, care a fost lider al industriei auto din Spania în acest trimestru. „În Europa, înmatriculările grupului Renault au crescut cu 7,6% în timp ce cota de piaţă a crescut cu 0,2 puncte până la 9,3%. Acest lucru se datorează succesului înregistrat de modelele Renault Clio, Renault Captur şi Dacia Sandero“, a informat grupul Renault, într-un comunicat citat de Agerpres. În acelaşi timp, Renault a anunţat şi o creştere de 6,7% a cifrei sale de afaceri în trimestrul al treilea, graţie cererii crescute pentru automobilele marca Dacia pe piaţa din Europa. Astfel, în perioada iulie-septembrie 2014 cifra de afaceri a Renault a crescut până la 8,53 miliarde de euro de la 7,99 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut. În trimestrul al treilea, grupul Renault a vândut aproximativ 613.000 de autovehicule la nivel mondial, o cifră stabilă comparativ cu performanţa de anul trecut. (O.N.)