Demarare procedură achiziţie management de proiect

Data: 10 Septembrie 2013

Mănăstirea Răteşti, sat Ră­teşti, comuna Berca, jud. Bu­zău, anunţă demararea procedurii de achiziţie pentru atri­buirea contractului de servicii de management de proiect pentru proiectul „Restaurare, consolidare punere în valoare şi introducere în circuitul turistic a complexului arhitectural medieval al Mănăstirii Răteşti“, Cod CPV 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în ma­nagement (Rev. 2). Tip procedură: cerere de oferte. Do­cu­men­taţia de atribuire se transmite prin poştă sau se ridică de la sediul Arhiepiscopiei Bu­ză­u­lui şi Vrancei din Buzău, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024, în urma unei solicitări scrise. Obiectul şi locul de implementare a contractului: Restaurare, consolidare, punere în valoare şi introducere în circuitul turistic a complexului arhitectural medieval al Mănăstirii Răteşti, sat Răteşti, comuna Berca, judeţul Buzău. Tip şi durată contract: servicii de management de proiect, 22 de luni. Valoarea estimată a contractului: 158.000,00 RON, fără TVA. Criteriul de atribuire a contractului: preţul cel mai mic. Termenul-limită de soli­ci­tare de clarificări: 5 zile îna­inte de data-limită de de­pu­nere a ofertelor. Termenul-limită de depunere a ofertelor: 20.09.2013, ora 10:00. Locul depunerii ofertelor: sediul Arhiepiscopiei Buzăului şi Vran­cei din Buzău, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 20.09.2013, ora 12:00, la sediul Arhiepiscopiei Buzăului şi Vrancei din Buzău, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024. Cursul de referinţă leu/euro aplicabil: 26.07.2013. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul Arhiepiscopiei Buzăului şi Vrancei, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024, persoană de contact: stareţă Georgeta Tănase, telefon/fax: 0238.41.36.08, e-mail: episcopiabzvn@yahoo.com.