Licenţierea agenţilor de asigurări, obligatorie
Fiecare agent de asigurări atestat va avea un card ce conţine informaţii despre cursurile urmate şi calificarea obţinută. Examenul de atestare trebuie susţinut la fiecare trei ani. Licenţierea agenţilor de vânzări din asigurări, care este obligatorie începând din această lună, este văzută de jucătorii din piaţă ca un pas necesar pentru maturizarea acestei industrii, în condiţiile în care reprezintă un plus de încredere pentru clienţi. "Era necesară o asemenea reglementare şi pe termen lung piaţa va fi avantajată. Agentul va avea un alt statut în faţa clientului, va putea să-i explice mai bine ce înseamnă produsul pe care acesta îl cumpără", spune Bogdan Andriescu, preşedintele Institutului de Management în Asigurări (IMA). Agenţii existenţi trebuie să obţină această atestare până cel târziu în 2014.