Linie telefonică pentru sesizarea neregulilor alimentare

Data: 01 Iulie 2009

Autoritatea Naţională Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) va pune bazele unui „Call Center“, care va prelua sesizările şi reclamaţiile cetăţenilor privind siguranţa alimentară. „Am constatat în ultima perioadă deficienţe şi întârzieri în soluţionarea sesizărilor sau a reclamaţiilor primite din partea cetăţenilor. Trebuie să dovedim oamenilor că activitatea noastră este în interesul lor şi aceasta nu este doar la nivel declarativ. De aceea, am decis înfiinţarea acestui dispecerat, pentru o reacţie cât mai rapidă şi mai eficientă din partea noastră şi o mai bună protecţie a sănătăţii cetăţenilor“, a declarat Marian Zlotea, preşedintele ANSVSA. Linia telefonică 0800 826 787 poate fi apelată şi din reţeaua de telefonie mobilă, serviciul de tip „Call Center“ funcţionând în regim de permanenţă, 24 din 24 de ore.