Produsele cumpărate online, mai ieftine decât cele din magazine
Produsele cumpărate online sunt cu până la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumpărate din magazinele tradiţionale, potrivit unui studiu „Price Index“ realizat în România în luna octombrie, citat de Agerpres. Preţuri mult mai bune în mediul online au fost înregistrate la cărţi, telefoane şi tablete, cu diferenţe semnificative, de până la 27%, pe perioada campaniilor promoţionale, faţă de retailul tradiţional.
În cazul electrocasnicelor mari, mediul online oferă o gamă variată de modele, dar şi preţuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, arată studiul realizat de Millward Brown România, ceea ce, cumulat cu facilităţile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp şi de bani. Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie a luat în calcul 15 categorii şi 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online şi offline, magazinele fiind selectate după relevanţa lor în categorie. (Oana Nistor)