Program prelungit pentru eliberarea actelor de identitate

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 29 Septembrie 2018

Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Bucureşti va asigura în zilele de 6 şi 7 octombrie un program de lucru prelungit pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate pentru a asigura condiţiile necesare votului şi desfăşurării referendumului de modificare a Constituţiei, informează un comunicat de presă al PMB.

Astfel, programul de lucru cu publicul va fi sâmbătă, 6 octombrie, între orele 7:00 şi 21:00 (inclusiv pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate) şi duminică, 7 octombrie, între orele 7:00 şi 21:00 (7:00 - 16:00 - pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate).

Dacă nu pot fi prezentate anumite documente - certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu etc., se va elibera o carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune trei fotografii 3/4 cm şi taxa de 1 leu.