Publicitatea online, în creștere

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 12 Iunie 2017

Valoarea totală a pieţei de publicitate online din România a crescut cu 22% anul trecut, la aproximativ 41 milioane de euro (190,54 milioane de lei), potrivit studiului ROADS, derulat de IAB România, cu sprijinul PwC România. Primele cinci industrii realizează 45% din totalul investiţiilor în publicitatea online. Liderul incontestabil este, de 7 ani, industria Telecom, cu investiţii de 6 milioane de euro, urmată anul acesta de Finanţe (3,5 milioane de euro), Cosmetice şi produse de toaletă (3,4 milioane de euro), Băuturi (3 milioane de euro) şi Online Retail (2,9 milioane de euro).

„Conform cifrelor raportate de agenţiile de media, din punctul de vedere al alocării bugetelor pe diferite canale digitale, advertiserii preferă să investească în primul rând în reţelele sociale şi motoarele de căutare, abia apoi în piaţa locală de publishing”, se precizează într-un comunicat.