„România, citeşte-mă!“, campanie de promovare a lecturii
O campanie naţională de promovare a lecturii, al cărei motto este "România, citeşte-mă!", este organizată, până pe 30 martie 2013, de Federaţia Editorilor şi Difuzorilor de Carte din România. Campania, începută pe data de 1 octombrie, se adresează publicului larg, cu un accent special pe elevii din clasele primare. "Acest proiect conţine un important pachet de reclamă pe canale media (spoturi, panotaj stradal etc.), dar şi evenimente complexe ce vor fi organizate în opt oraşe - lansări de carte, întâlniri cu scriitori şi diferite personalităţi din mai multe domenii, lecturi publice. Totodată, campania cuprinde şi un concurs de lectură organizat pentru elevii din clasa a IV-a, ce are la bază o carte de mici dimensiuni, intitulată "România, citeşte-mă!". Aceasta cuprinde texte ale unor autori români şi este editată în 20 de mii de exemplare, fiind distribuită gratuit în şcoli", informează iniţiatorii campaniei.