Românii de peste 45 de ani, mari consumatori de ştiri şi radio online

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 11 Octombrie 2019

Adulţii de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de ştiri online, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%, arată un studiu publicat recent.

Astfel, dacă ştirile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârstă +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%.

Tot săptămânal sunt citite şi articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate şi nutriţie. O atenţie deosebită îi este acordată acestui subiect de către cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, 4 din 10.

„Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulţi, utilizatori de internet (45-55 ani şi 56-65 ani), se disting diferenţe şi în ceea ce priveşte utilizarea internet bankingului, a aplicaţiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, afirmă, potrivit Agerpres, Julien Zidaru, reprezentant al Exact Business Solutions, care a realizat studiul cantitativ „Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor” în mai 2019.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparţinând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%.

Studiul mai arată că radioul online este preferat zilnic de adulţii cu vârste cuprinse între 45-55 ani - 31%, versus 26% media naţională şi 14% în cazul adulţilor de 56-65 ani.