Seminar de Relaţii Publice cu peste 100 de studenţi susţinut de Pro Vita Iaşi

Data: 05 Decembrie 2016

Pe data de 28 noiembrie 2016, de la ora 10:00, a avut loc la Muzeul Mitropolitan din Iaşi, în Sala Sinaxar, seminarul „Tehnici de redactare“, susţinut de Pro Vita Iaşi pentru un număr de peste 100 de studenţi în anul I la specializarea Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social Politice a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza“ din Iaşi.

Evenimentul şi-a propus să familiarizeze viitorii profesionişti ai comunicării cu exemple practice din domeniul comunicării şi al relaţiilor publice exersate într-un sector de activitate social-misionar.

„Organizarea acestui atelier de lucru a avut ca scop stabilirea unui prim contact al studenţilor din anul I cu profesionişti în relaţiile publice din Iaşi. Consider că e necesar ca studenţii să observe în teren practicile din domeniul comunicării. Sper ca astfel de activităţi să motiveze studenţii, să-i încurajeze spre o implicare intensă în cât mai multe activităţi de voluntariat şi practică de specialitate care, până la urmă, să creeze un cadru complementar de învăţare în domeniul comunicării. De asemenea, sperăm ca aceste proiecte să continue în vederea susţinerii unei colaborări mutual benefice între mediul academic şi organizaţiile locale“, a declarat Oana Daneliuc, asociat doctor la Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social Politice a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza“ din Iaşi.

Participanţii au avut ocazia să analizeze folosirea unor instrumente de comunicare, precum ştirea, comunicatul de presă sau materialele multi-media, gândite şi aplicate conform strategiei de comunicare pe care o organizaţie o respectă şi o implementează pentru a ajunge la obiectivele pe care şi le propune la anumite intervale de timp.

„Pentru noi a fost o onoare să lucrăm cu aceşti studenţi şi să le oferim câteva exemple concrete de folosire eficientă şi eficace a unor intrumente de comunicare. Am încercat să le arătăm anumite greşeli pe care le-am făcut, astfel încât ei să înveţe prin experienţa noastră de ce anume trebuie să se ferească. De asemenea, le-am arătat elementele noastre de succes care ne-au ajutat în procesul de comunicare, oferindu-le un mic ghid de bune practici. Pro Vita Iaşi desfăşoară de câţiva ani o strategie de comunicare şi relaţii publice care să permită răspândirea mesajului pentru viaţa la cât mai multe categorii sociale, prin cât mai multe instrumente şi canale de comunicare“, a declarat Cosmin Brînză, reprezentant al Pro Vita Iaşi.