Taxă de acces online la ziarele britanice
Cotidianul britanic "The Times" şi versiunea sa de duminică, "The Sunday Times", au introdus vineri taxă de acces online, devenind primele publicaţii generaliste de mare tiraj care fac acest lucru. Internauţii care doresc să vizualizeze conţinuturile de pe internet ale celor două publicaţii vor fi nevoiţi să plătească o taxă de o liră sterlină (1,2 euro) pe zi sau de două lire pe săptămână. "Credem că noile noastre site-uri oferă o valoare reală şi vom continua să investim şi să inovăm pentru cititorii noştri", a declarat, vineri, Rebekah Brooks, director general al News Corporation, principala filială britanică a grupului News Corporation al lui Murdoch. "New York Times" a anunţat în ianuarie intenţia de a introduce taxă pentru accesul online, la începutul lui 2011. Magnatul media Rupert Murdoch a declarat, în mai multe rânduri, că jurnalismul este "o marfă scumpă" şi a cerut trusturilor de presă să nu mai distribuie conţinut gratuit.