Un sfert dintre locuitorii din oraşe vor face cumpărături de „Black Friday“

Data: 19 Noiembrie 2014

În „Vinerea Neagră“ - „Black Friday“, mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumpărături, arată rezultatele unui studiu privind obiceiurile de cumpărare de produse electronice, electrocasnice şi IT, dat publicităţii marţi şi citat de Agerpres. Cei mai mulţi dintre consumatori îşi doresc promoţii la electrocasnice (28%), telefoane mobile (18%), televizoare (18%), produse de îmbrăcăminte/încălţăminte (12%) şi laptopuri /notebookuri (10%). În acelaşi timp, consumatorii au declarat că preferă să cumpere produse electronice, electrocasnice şi IT în special din magazinele tradiţionale specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) şi de hipermarketuri / supermarketuri / magazine de tip „Do It Yourself“ (31%). Cercetarea arată că vor face cumpărături cu această ocazie în special tinerii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (38%), precum şi consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%). În acest an, perioada reducerilor „Black Friday“ este programată în România în weekendul 21-23 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradiţional din Statele Unite ale Americii. În acest interval, retaileri din toate domeniile vor face discounturi semnificative la mii de produse. Anul trecut vânzările au ajuns la 100 de milioane de euro. (Oana Nistor)