Vânzările de maşini noi, mai mici cu 60%
Vânzările de automobile noi din România au căzut cu 59,9% în februarie, la 9.082 unităţi, şi cu 61,8% după primele două luni, la 16.190 unităţi, pe o piaţă totală care a avut un declin similar, reiese din datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În februarie 2008 au fost livrate 22.651 maşini noi, iar după primele două luni ale anului trecut vânzările cumulau 42.351 unităţi. Segmentul automobilelor s-a revigorat însă faţă de prima lună a acestui an, consemnând o creştere de 27,7%, de la 7.110 maşini la 9.082 autoturisme. Piaţa totală (automobile, vehicule comerciale şi autobuze - n.r.) a căzut cu 62,2% în februarie, de la 27.817 unităţi în a doua lună a anului trecut la 10.514 autovehicule. Livrările din piaţa totală realizate în ianuarie şi februarie au cumulat 18.702 unităţi, în scădere cu 63,5% faţă de aceeaşi periodă a anului trecut, când în România au fost vândute 51.186 autovehicule.