Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură A început a treia ediţie a „Orei de educaţie rutieră”

A început a treia ediţie a „Orei de educaţie rutieră”

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie și Cultură
Un articol de: Elena Gabriela Zamora - 22 Martie 2017

10.000 de elevi de clasa a III-a din Bucureşti vor face, în perioada 20 martie - 14 aprilie, „Ora de educaţie rutieră”, susţinută de studenţi la Psihologie, un agent de poliţie şi învăţătorul clasei. 81% dintre copii ştiu ce înseamnă pieton, dar 35% nu ştiu cum arată un poliţist. Astfel, 300 de învăţători, 50 de studenţi şi 30 de poliţişti locali vor prezenta în faţa a 10.000 de elevi de clasa a III-a din 60 de şcoli bucureștene importanţa respectării regulilor de circulaţie rutieră. „Proiectul îşi propune să promoveze importanţa respectării regulilor de circulaţie rutieră şi, de asemenea, să tragă un semnal de alarmă cu privire la consecinţele nerespectării acestora în proximitatea şcolilor”, susțin organizatorii. Potrivit acestora, „Ora de educaţie rutieră” durează 50 de minute şi va fi susţinută de către echipe formate din trei studenţi ai Facultăţii de Psihologie, împreună cu un agent de poliţie, plus învăţătorul clasei. Potrivit unui studiu al Asociaţiei „Împreună Pas cu Pas” în 2015, realizat pe 3.000 de copii de clasa a III-a, 81,6% dintre aceştia cunosc semnificaţia termenului „pieton”, 70% ştiu care sunt cele două culori pentru semaforul destinat pietonilor, însă peste 37% nu ştiu când trebuie să se adreseze organelor de poliţie, iar 35% nu ştiu cum pot recunoaşte un poliţist.