Dicţionar economic
vad comercial: reprezintă puterea sau capacitatea comerciantului de a atrage clientela. Factorii care influenţează vadul comercial se grupează în două categorii: factori interni, ce ţin de locul amplasării magazinului sau sediului comercial şi de calitatea produselor sau a serviciilor, sau subiectivi, cum ar fi publicitatea comerciantului sau calitatea personalului angajat. Mai sunt şi factorii externi, precum reputaţia bancherilor, a clienţilor sau a partenerilor de afaceri ai comerciantului. Dacă locul în care se desfăşoară activitatea comerciantului este deţinut pe baza unui contract de închiriere (bail), la stabilirea chiriei se va avea în vedere şi faptul că magazinul este amplasat într-un loc care poate să atragă un profit sporit. În acest caz, cuantumul chiriei va fi mai mare decât cel plătit pentru un spaţiu similar;
excedent: Cantitate care depăşeşte o anumită limită, care rămâne după satisfacerea tuturor necesităţilor; surplus, prisos. Sumă, cantitate, valoare cu care încasările, veniturile sau resursele depăşesc plăţile, nevoile, cheltuielile sau consumul; avertisment: sancţiunea contravenţională (având caracter administrativ) cea mai uşoară, aplicată unui angajat, pentru o abatere disciplinară, prin care se atrage atenţia acestuia că va fi sancţionat mai aspru la o nouă abatere