„Nouă ne lipseşte dragostea de produs“

Data: 13 Septembrie 2012

Problema pieţelor locale este că şi-au pierdut încrederea consumatorului, deoarece, când merge la piaţă, acesta ştie că cel din spatele roşiei nu este ţăran, iar roşiile nu sunt româneşti, a declarat, la rândul său, Tiberiu Cazacioc, reprezentant al Grupului de Iniţiativă "Radu Anton Roman". "Nouă ne lipseşte dragostea de produs. Consumatorul trebuie respectat. Deci problema pieţelor locale este că noi ne-am pierdut încrederea, iar când mergem în piaţă, ştim că cel care este în spatele roşiei nu este ţăran, iar alea nu sunt roşii româneşti şi el ne minte. Cu toate acestea, acceptăm", a afirmat Cazacioc. Potrivit acestuia, mai există situaţia când peste tot sunt afişate etichete BIO, dar produsele în cauză nu sunt certificate ecologic. "Mă duc în magazin şi văd "Brânză Telemea de la Sibiu". Eu nu spun că nu e bună, dar de ce, când oile n-au crescut acolo, n-au păscut acolo, brânza nu-i făcută acolo, să fie denumită aşa? Cu toate acestea, nimeni nu sancţionează... Dacă nu vom respecta brandul local, diversificarea, diversitatea, producătorii adevăraţi vor fi sufocaţi şi vom avea mari probleme", a conchis Cazacioc.