Parohia „Sfinții Împărați Constantin și Elena”, sat Preluca, comuna Pângărați, județul Neamț, organizează licitație publică în vederea atribuirii lucrărilor de pictură din nou în tehnica frescă
Anunţ/invitaţie de participare la ofertare pentru atribuirea contractului de elaborare a documentației tehnice la faza Studiului de Fezabilitate cu elemente specifice D.A.L.I.
Patriarhia Română intenționează să acceseze fonduri nerambursabile prin programele operaționale aferente perioadei de programare 2021-2027 pentru realizarea unui centru de tineret în localitatea Pantelimon, jud. Ilfov. În acest scop dorește să achiziționeze servicii de elaborare a documentației tehnice la faza Studiului de Fezabilitate cu elemente specifice D.A.L.I. pentru proiectul „Construire Centru de activități cu tineretul – Sfântul Ilie Tesviteanul”.
1. Informații despre solicitant:
Denumire beneficiar: Patriarhia Română
Adresa: Bd. Regina Maria nr. 1, sector 4, mun. București
Persoană de contact: Florin Marica
Telefon: 0724.374.194
E-mail: florinmarica@patriarhia.ro
2. Denumirea obiectivului de investiții
„Construire Centru de activități cu tineretul – Sfântul Ilie Tesviteanul”: reabilitare clădiri existente, construcții noi, demolare clădiri existente, amenajare exterioară incintă, utilități, împrejmuire, Str. Răscoalei nr. 3-5, localitatea Pantelimon, jud. Ilfov.
3. Informații despre achiziție
3.1 Denumirea achiziției: Servicii de elaborare a documentației tehnice la faza Studiului de Fezabilitate cu elemente specifice D.A.L.I.
Cod CPV:
79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71335000-5 Studii tehnice (Rev.2)
3.2 Valoarea totală estimată a achiziției: 600.000,00 lei fără TVA
3.3 Termene de prestare a serviciilor și de furnizare a livrabilelor
Data de începere și perioada de derulare
Prestarea serviciilor începe la data semnării contractului de achiziție de către ambele părți.
Termenul pentru pregătirea, elaborarea și aprobarea documentațiilor tehnico-economice este de maximum 3 luni.
4. Principalele activități ale contractului de servicii
4.1. Întocmirea documentației pentru obținerea Certificatului de Urbanism, inclusiv obținerea Certificatului de Urbanism
4.2. Întocmirea documentației și obținerea avizelor impuse prin Certificatul de Urbanism
4.3. Efectuarea de Studii de soluții:
- întocmirea releveelor de arhitectură întocmai cu situația de pe teren;
- întocmirea unui studiu geotehnic;
- întocmirea expertizei tehnice;
- alte studii necesare, după caz.
4.4. Elaborare audit energetic
5.5. Elaborare documentație la faza Studiu de fezabilitate cu elemente de D.A.L.I.
Detalii în legătură cu investiția: caracteristici, funcțiuni, parametri, date tehnice specifice etc., se regăsesc în documentele achiziției ce pot fi descărcate de aici.
TERMENE ȘI MODALITĂȚI DE TRANSMITERE A OFERTELOR
Termen limita de transmitere a ofertelor: 16.05.2023, ora 16.00, inclusiv
Modalitatea și locul de transmitere a ofertelor:
Oferta și toate documentele solicitate, vor fi semnate de către reprezentantul legal/ împuternicit al operatorului economic și vor fi transmise în format electronic sau format fizic (tipărit), astfel:
- în format electronic, către adresa de e-mail: florinmarica@patriarhia.ro.
- în format tipărit, către: Patriarhia Română, în atenția: Pr. Florin Marica, Calea Șerban Vodă nr. 31, ap. 9, sector 4, mun. București.