Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Anunțuri Posturi vacante în cadrul Secretariatului Comisiei de pictură bisericească

Posturi vacante în cadrul Secretariatului Comisiei de pictură bisericească

Data: 13 August 2021

Sectorul cultură și patrimoniu religios din cadrul Administrației Patriarhale scoate la concurs două posturi în cadrul Secretariatului Comisiei de pictură bisericească: 1 post de inspector de specialitate cu atribuții de secretar tehnic și 1 post de inspector de specialitate cu atribuții de organizare evenimente.

Cerințele de participare la concurs pentru postul de inspector de specialitate cu atribuții de secretar tehnic sunt studii superioare finalizate în domeniul juridic sau economic; experiență de minimum 2 ani în domeniu; cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Internet); abilități de comunicare; flexibilitate și adaptabilitate; spirit analitic și eficient, capacitate de organizare și prioritizare, inițiativă; capacitate de a lucra în echipă, dar și individual; atenție la detalii, respectarea termenelor limită; cunoștințe și interes pentru domeniul artelor și al patrimoniului constituie un avantaj; cunoașterea unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj.

Cerințele de participare la concurs pentru postul de inspector de specialitate cu atribuții de organizare evenimente sunt studii superioare finalizate; cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Internet); abilități de comunicare; cunoașterea unei limbi de circulație internațională; flexibilitate și adaptabilitate; spirit analitic și eficient, capacitate de organizare și prioritizare, inițiativă; capacitate de a lucra în echipă, dar și individual; atenție la detalii, respectarea termenelor limită; cunoștințe și interes pentru domeniul artelor și al patrimoniului constituie un avantaj; experiență de minimum 1 an dovedită în organizarea evenimentelor constituie un avantaj.

CV‑urile vor fi depuse la sediul Comisiei de pictură bisericească din strada Maria Rosetti nr. 63, sector 2, București, până miercuri, 25 august 2021, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00‑16:00.

Interviul va avea loc la sediul instituției vineri, 27.08.2021, începând cu ora 9:00.