Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Educaţie și Cultură Cultură Cum arată reclama în tranziţie

Cum arată reclama în tranziţie

Data: 08 Oct, 2010

Astăzi, 8 octombrie, ora 18:00, va fi vernisată la Institutul Cultural Român din Bucureşti expoziţia "Reclama în tranziţie. Între timid şi provocator", realizată de cercetătorii clujeni Ucu Bodiceanu şi Ancuţa Lăcrămioara Chiş. "Reclame la ţigarete care, odată, invadau spaţiul public, ţepele celebre din anii â90, dar şi mari corporaţii care au făcut istoria reclamei profesioniste pot fi văzute într-o expoziţie inedită care adună cele mai reprezentative imagini, dictonuri şi simboluri care animau presa vremii", notează cei doi curatori. Expoziţia va fi deschisă până în 20 octombrie.