Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Educaţie Call-center dedicat admiterii la Universitatea din Sibiu

Call-center dedicat admiterii la Universitatea din Sibiu

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie
Data: 05 Iulie 2024

Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu va deschide o linie de call-center dedicată admiterii, care va funcţiona de luni până vineri, între orele 9:00 şi 14:00. Numărul de telefon la care pot suna candidaţii este 0269.238.527. „În afara acestor intervale orare, un robot va prelua mesajele conţinând numele apelantului, numărul de telefon şi adresa de e-mail, urmând ca un reprezentant al ULBS să ofere răspunsul la solicitările adresate, în cel mai scurt timp”, se arată într-un comunicat preluat de Agerpres. Candidaţii pot alege verbal una dintre secţiunile suport legate de admiterea la facultate, la studii de doctorat, sau pot formula întrebări legate de asistenţa oferită persoanelor cu dizabilităţi în procesul de admitere. Ulterior, în funcţie de aceste selecţii, apelanţii vor fi redirecţionaţi către operatorii din cadrul facultăţilor. Informaţii legate de admiterea la ULBS sesiunea 2024 sunt disponibile online

Citeşte mai multe despre:   call-center