Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Regionale Moldova „Ora de religie. Precizări legislative actuale şi noi perspective metodice“

„Ora de religie. Precizări legislative actuale şi noi perspective metodice“

Un articol de: Ziarul Lumina - 11 Iunie 2015

Asociaţia Profesorilor de Religie din judeţul Iaşi - PRORELIS desfăşoară astăzi, 11 iunie 2015, un atelier de lucru - dezbatere intitulată „Ora de religie. Precizări legislative actuale şi noi perspective metodice“.

Invitaţiii evenimentului vor fi membri ai Asociaţiei Părinţilor pentru Ora de Religie (APOR) - filiala Iaşi: preşedintele Puiu Ioniţă, cadru didactic la Facultatea de Litere a Universităţii „Al. I. Cuza“ din Iaşi, şi vicepreşedintele Corneliu Popa, fizician.

Dezbaterea va debuta la ora 17:00 la Biserica „Adormirea Maicii Domnului“ - Galata din Iaşi, gazde fiind pr. prof. Mircea Stoleriu şi pr. lect. univ. dr. Adrian Dinu.

După cum ne-a declarat prof. Fulvia Horobeţ, Asociaţia PRORELIS îşi propune derularea în şcoală a activităţilor de dezvoltare moral-creştină a elevilor, prin ora de religie şi prin oferte didactice extracurriculare inter şi transdisciplinare, desfăşurarea de proiecte extraşcolare cu caracter social, filantropic, cultural, de antreprenoriat, ecologic, de dezvoltare a personalităţii elevilor, valorizarea capacităţilor creative ale profesorilor, ale elevilor şi ale partenerilor de proiecte, iniţierea şi implementarea proiectelor interne şi externe de dezvoltare profesională şi personală pentru resursa umană din instituţiile de învăţământ, precum şi încurajarea editării de studii, articole, lucrări şi alte materiale de specialitate, în format tipărit sau electronic. (Tudorel Rusu)