Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Aplicaţia e-Transport, în faza de testare

Aplicaţia e-Transport, în faza de testare

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 08 August 2024

Ghidul de utilizare a aplicaţiei e-Transport se află în faza de testare până la data de 31 august, a transmis Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF). Tot până la această dată nu vor fi aplicate sancţiuni. 

Prin Sistemul RO e-Transport sunt monitorizate transporturile rutiere naţionale şi internaţionale de marfă cu scopul de a combate frauda fiscală. „Sistemul național privind monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri RO e-Transport, componentă importantă în digitalizarea ANAF, urmărește creșterea capacității administrative de combatere a fraudei fiscale prin implementarea de soluții digitale inteligente în vederea gestionării uniforme și controlului eficient al transporturilor rutiere pe teritoriul na­țional ale bunurilor cu risc fiscal ridicat și al transporturilor rutiere internaționale de bunuri”, subliniază ANAF.

Pentru a accesa aplicaţia, utilizatorul trebuie să parcurgă procesul de înrolare, fiind necesar a fi introduse anumite date: numele societății comerciale, codul unic de identificare, numărul de telefon şi, opţional, adresa de email.

După înrolare se va crea un profil de utilizator şi se pot vizualiza detaliile contului creat, existând, totodată, posibilitatea de deconectare în ecranul de Profil Utilizator. Pentru a începe un transport, se finalizează procesul de înregistrare şi se completează informaţiile necesare pentru a începe transportul, simplu şi rapid. 

În timpul unei sesiuni de transport activ, se pot vedea: starea sesiunii cu informaţiile care au fost introduse, durata de la pornire, semnalul GPS şi cel GSM şi starea bateriei. În fiecare minut, locaţia GPS se trimite automat către ANAF, iar dacă sunt probleme de semnal, utilizatorul primeşte notificări regulate. (O.N.)