Camera Deputaţilor, ca for decizional, a adoptat, zilele trecute, o propunere legislativă mult așteptată de fermieri. Actul normativ modifică Legea nr. 287/2009 privind Codul civil în sensul instituirii duratei are
Campanie de promovare a României la Paris
Pe străzile din Paris, în această lună, au putut fi văzute panouri publicitare de mari dimensiuni și autobuze turistice cu autocolante având ca mesaj „Lăsați-vă surprinși de România!”
Campania de promovare a României ca destinaţie turistică a fost realizată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) și se derulează în perioada 6-26 septembrie, în două etape, obiectivul principal fiind atragerea turiştilor francezi.
Prima etapă a campaniei a constat în afişarea, între 6 și 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 mp), în punctele-cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, din 13 și până în 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea capitalei franceze.
Conform estimărilor iniţiale privind impactul panourilor publicitare, amplasate inclusiv pe celebrul bulevard Champs-Élysées, mesajul privind România va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.
În ceea ce priveşte a doua etapă, întrucât cele 17 autobuze turistice circulă pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului, campania va avea aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe durata celor două săptămâni de expunere.
„Este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby (…). La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, arată MEAT. (C. Z.)