Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Deciziile de cumpărare, influenţate de apropiaţi

Deciziile de cumpărare, influenţate de apropiaţi

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 24 August 2023

Şase din zece români admit că deciziile de consum şi cumpărare le sunt influenţate de părerile celor apropiaţi, arată un studiu de piaţă realizat de Reveal Marketing Research. De asemenea, patru din zece resimt în prezent schimbări ale comportamentelor şi obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei COVID-19.
Cei mai mulţi îşi petrec timpul în compania apropiaţilor (62%), iar când ies la terase sau restaurant, preferă să mănânce pizza (61%) şi să bea băuturi răcoritoare sau non-alcoolice (58%). (O. N.)