Necesitatea înfiinţării la nivel naţional a unei structuri specializate în intervenţii în situaţii de criză epidemiologică, microciparea animalelor din ferme şi modificarea legislaţiei, astfel încât să
Fără copii în reclamele la alimente
Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au adoptat o modificare a Co- dului audiovizualului, potrivit căreia minorii între 3 şi 15 ani nu pot apărea în reclamele pentru alimente. Această prevedere va intra în vigoare la 6 luni de la data publicării deciziei în Monitorul Oficial. De asemenea, între orele 6:00 și 23:00, televiziunile nu pot difuza producţii ce prezintă „violenţă fizică, psihică sau de limbaj, în mod repetat sau cu un grad mare de intensitate sau gravitate”. Conform deciziei de modificare a Codului, în rândul mesajelor de avertizare care trebuie să fie difuzate a fost inclus și mesajul „Pentru o bună sănătate orală, spălaţi-vă pe dinţi de două ori pe zi!”.