Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Interzicerea telefoanelor la şcoală duce la creşterea performanţelor

Interzicerea telefoanelor la şcoală duce la creşterea performanţelor

Un articol de: Oana Nistor - 16 Iunie 2015

Un studiu realizat pe 130 de mii de elevi britanici a concluzionat că interzicerea smartphone-urilor la şcoală duce la îmbunătăţirea rezultatelor şcolare. Studiul efectuat în Marea Britanie de London School of Economics arată că interzicerea telefoanelor la liceu ar echivala cu o oră de curs suplimentară pe săptămână. Cercetătorii au analizat notele elevilor din 91 de licee din Birmingham, Londra, Leicester şi Manchester unde a fost interzisă folosirea smart­phone-urilor în timpul examenelor pentru obţinerea certificatului general de studii secundare (de obicei la 16 ani). Acestea au fost comparate apoi cu cele ale elevilor din liceele unde telefoanele mobile au continuat să fie permise. Oamenii de ştiinţă au constatat că interzicerea telefoanelor a dus la creşterea cu 6,41% a performanţelor elevilor la examene, relatează metronews.fr, citat de Agerpres. Diferenţa este şi mai mare în cazul elevilor mai puţin performanţi, care au obţinut rezultate cu 14,23% mai slabe decât cei din şcolile unde telefoanele mobile au fost interzise. Potrivit autorilor studiului, vinovată ar fi lipsa de concentrare a elevilor distraşi de telefonul mobil.