Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Proprietarii de maşini vechi au devenit „captivi“

Proprietarii de maşini vechi au devenit „captivi“

Data: 18 Ianuarie 2012

Noua taxă auto va avea un efect semnificativ asupra pieţei auto, în general, la fel şi pentru piaţa pieselor de schimb şi conducătorul auto, consideră Haralambie Stanciu, preşedintele Asociaţiei Distribuitorilor de Piese Auto din România (ADPAR). "Se pot sintetiza două efecte principale: primul - în mod direct va fi încurajată achiziţia de autoturisme noi, care ar putea conduce la o relativă relansare a pieţei după scăderile puternice din ultimii ani, iar în al doilea rând, pentru proprietarii de autovehicule mai vechi de zece ani, care aveau până acum opţiunea de a-şi achiziţiona o maşină ceva mai nouă, de 4-5 ani, introducerea noii taxe face acest lucru imposibil. Dată fiind perioada grea cu care se confruntă o mare parte a populaţiei, achiziţia unei maşini noi poate fi, de multe ori, imposibilă, astfel că aceşti conducători auto vor deveni, practic, captivi. Vor fi astfel obligaţi să îşi păstreze vechile autovehicule, cu costuri de întreţinere majorate. În cazul în care prevederile acestei legi nu vor fi schimbate într-un interval scurt de timp, îmbătrânirea acestor maşini va conduce la situaţii absurde, în sensul că preţul de înlocuire al pieselor în cazul unui accident uşor să fie mai mare decât preţul maşinii în sine", a spus şeful ADPAR.