Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Sondaj de opinie despre interesul social al românilor

Sondaj de opinie despre interesul social al românilor

Data: 04 Iunie 2015

Pentru 14% dintre români, cea mai mare îngrijorare pentru următoarele şase luni este reprezentată de sănătate şi siguranţa locului de muncă, potrivit unui studiu realizat de Nielsen, citat de Agerpres. Creşterea facturilor la utilităţi este, de asemenea, o îngrijorare întâlnită la nivelul întregii Europe, pe care o regăsim şi în România în top, între 5% şi 8% dintre români punând acest aspect pe primul plan, se arată în documentul citat. În ceea ce priveşte cheltuielile, intenţia de achiziţie imediată a scăzut sau a rămas stabilă în trimestrul unu al anului 2015 pentru toate categoriile sociale analizate. „Aproape 3 din 10 respondenţi la nivel global (32%) intenţionează să cheltuiască pentru vacanţe, 31% pentru haine noi şi 28% pentru divertisment în afara casei, ceea ce indică o scădere trimestrială de 2, 3 şi respectiv 2 puncte procentuale. Un sfert dintre respondenţii la nivel global planifică achiziţia de noi produse tehnologice (24%) şi plata datoriilor (25%), valori egale cu cele înregistrate în trimestrul anterior”, informează Nielsen. (Oana Nistor)