Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Un român din trei a făcut shopping online

Un român din trei a făcut shopping online

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 13 Octombrie 2016

Un român din trei a făcut cel puțin o dată cumpărături online, efectuând, în medie, 8,2 achiziții, în 2015, în creștere față de 2013, când rata medie era de 7,9 achiziții online, potrivit Agerpres. Valoarea comerțului online în România a crescut de la 1,1 miliarde de euro, în 2014, la peste 1,4 miliarde de euro, în 2015. 11 milioane de români au acces la Internet, iar dintre aceștia, 6,7 milioane au achiziționat, cel puțin o dată, produse online.