Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Actualitate socială Vânzările electronice și online în UE

Vânzările electronice și online în UE

Un articol de: Ștefana Totorcea - 01 Mar, 2019

În Uniunea Europeană, în 2017, o companie din cinci a realizat vânzări electronice, adică folosind rețele de calculatoare, internetul sau alte schimburi de date electronice, a anunțat Oficiul European de Statistică (Eurostat). Vânzările electronice au reprezentat în medie 17% din cifra totală de afaceri, iar vânzările online, 7%. În rândul statelor membre ale UE, în 2017, cel mai ridicat procent al cifrei de afaceri realizate din vânzări printr-un site web (online) s-a înregistrat în Belgia și Irlanda (ambele cu 15%), iar cel mai scăzut în Bulgaria și Slovenia (ambele cu 2%). România a înregistrat 3,5% la acest indicator.