Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
O cercetare realizată de experţi americani în domeniu şi publicată în „Journal of the National Cancer Institute“ arată că vitaminele pot reduce eficacitatea tratamentelor anticancer. Astfel, chimioterapia şi radioterapia distrug tumorile canceroase prin stimularea formării de radicali liberi. Or, antioxidanţii conţinuţi de vitamine elimină radicalii liberi. Din acest motiv, suplimentele alimentare care conţin vitamine precum E şi betacaroten pot reduce eficacitatea tratamentelor anticancer.



.jpg)