Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri 240 de copii din Giurgiu au participat la taberele de creaţie „Alege şcoala!“

240 de copii din Giurgiu au participat la taberele de creaţie „Alege şcoala!“

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Data: 05 August 2011

240 de copii din parohiile din cuprinsul Episcopiei Giurgiului, implicate în proiectul "Alege şcoala!", au participat în această vară, cu binecuvântarea Preasfinţitului Ambrozie, la taberele de creaţie de la Mănăstirea Durău - jud. Neamţ şi Mănăstirea Miclăuşeni - jud. Iaşi, informează episcopiagiurgiului.ro. Astfel, la nivelul fiecărei parohii au fost incluşi în proiect nouă copii, iar trei dintre ei au ajuns în aceste tabere. În cadrul acestora, copiii au fost implicaţi în activităţi de creaţie (desen, colaj, compuneri şi eseuri, pictură etc.), dar şi în dezvoltarea unor abilităţi practice. Aici, tinerii participanţi au avut posibilitatea să-şi dezvolte creativitatea, sensibilitatea estetică, dar şi motivaţia de a continua şcoala. Totodată, aceste activităţi au urmărit încurajarea, în fiecare copil, a participării active la descoperirea adevărurilor despre lucruri şi fenomene care corespund orizontului de cunoaştere specific vârstei.