Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Birou call-center al Serviciului colportaj al Arhiepiscopiei Bucureștilor

Birou call-center al Serviciului colportaj al Arhiepiscopiei Bucureștilor

Galerie foto (3) Galerie foto (3) Știri
Un articol de: Andrei Butu - 04 Apr, 2022

Serviciul colportaj al Arhiepiscopiei Bucureștilor a creat și optimizat un număr unic, de tip call-center - 021 9184, pentru a oferi asistență și a răspunde în cel mai scurt timp și eficient tuturor solicitărilor venite din partea clienților. Numărul unic este cu tarif normal și apelabil din orice rețea de telefonie mobilă sau fixă.

Prin apelarea numărului unic 021 9184, veți fi preluat de operatorul call-center, care va oferi toate informațiile necesare, având posibilitatea de a face legătura atât între departamentele interne ale Serviciului colportaj București, cât și cu rețeaua de magazine, ateliere și depozite din București sau Prahova.

„Infrastructura Serviciului colportaj al Arhiepiscopiei București­lor este compusă în prezent din­tr-un număr stufos de adrese de e-mail și numere de telefon, însumând 40 de adrese și telefoane. Astfel, în urma necesităților venite din practică, dar și cererilor clien­ților cărora trebuia să le oferim diferite informații și date de contact, am înființat numărul unic de telefon de tip call-center la care orice client din orice colț al țării poate primi răspuns la informațiile dorite. În cazul în care operatorul nu poate oferi răspunsul dorit, acesta va face legătura către orice magazin, birou sau atelier din infrastructura Serviciului colportaj”, ne-a spus părintele protosinghel Joachim Bejenariu, consilier eparhial și directorul Serviciului colportaj al Arhiepiscopiei Bucureș­tilor.

Call-center-ul Serviciului colportaj București are program de relații cu clienții de luni până vineri în intervalul orar 8:00-18:00.

În afara programului, există alternativa trimiterii unui e-mail la info@colportaj.ro sau accesării site-ului www.colportaj.ro.

Serviciul colportaj București oferă spre vânzare obiecte și cărți bisericești, atât în București, cât și în județul Prahova - orașele Ploiești și Câmpina, având o rețea de 9 magazine/librării bisericești, 4 depozite angro, 3 ateliere de producție (croitorie, broderie și tâmplărie) și o curățătorie ecologică.

 

Citeşte mai multe despre:   Serviciul Colportaj Bucuresti  -   call-center