Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Cercul profesorilor de religie sălăjeni

Cercul profesorilor de religie sălăjeni

Data: 03 Mai 2015

Profesorii de religie din judeţul Sălaj s-au întrunit la Cercul pedagogic. Activitatea s-a desfăşurat pentru profesorii care predau la licee, la Liceul Tehnologic „Mihai Viteazul“ din Zalău, având ca temă „Anul omagial al misiunii parohiei şi mănăstirii azi“, iar pentru profesorii de gimnaziu la Liceul Tehnologic „Liviu Rebreanu“ din Hida, cu tema „Cooperarea dintre şcoală şi parohie în proiecte educaţionale comune“. Au fost susţinute lecţii deschise de către prof. Dana Rus, pentru liceu, şi de pr. Călin Andrei Matiu, pentru gimnaziu, cu titlul „Creştinul în şcoală şi în societate“. A urmat prezentarea referatului „Cooperarea dintre şcoală şi parohie în proiecteeducaţionale comune“, de către prof. Mihaela Balint.

Prof. Claudia Boha, inspector în cadrul Inspectoratului Şcolar Judeţean Sălaj a prezentat apoi noutăţi de ordin administrativ. Profesorii de la gimnaziu au făcut un pelerinaj la Mănăstirea Strâmba. „Întreaga experienţă constituie un exemplu bun pentru noi toţi şi totodată un câştig în îmbunătăţirea metodei de predare şi interacţionare la clasă“, a precizat prof. pr. Călin Ciurbe.