Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Curs de management al resurselor umane la Alba Iulia

Curs de management al resurselor umane la Alba Iulia

Un articol de: Sabin Vodă - 22 Iunie 2010

Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia organizează în perioada 21-23 iunie 2010, la Hotel Parc din Alba Iulia, un curs de Management al resurselor umane. Cursul este parte din Proiectul "Parteneriat public-privat în administrarea de servicii sociale – Model de excelenţă" al Asociaţiei Filantropia Ortodoxă Alba Iulia. La acest curs, care se va desfăşura în două serii, una săptămâna acesta şi una săptămâna viitoare, participă 55 de persoane: coordonatorii aşezămintelor sociale ale Asociaţiei Filantropia şi filialelor, reprezentaţi al Direcţiilor Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului din judeţele Alba şi Mureş şi reprezentaţi ai primăriilor partenere în acest proiect. Cursul de management al resurselor umane este un modul din cadrul cursului de management organizaţional şi reprezintă cea de-a doua etapă, ultima urmând să aibă loc în luna august a acestui an. Părintele Nicolae Ignat, preşedintele Asociaţiei Filantropia Ortodoxă Alba Iulia, prezent la acest evenimet ne-a declarat: "Aceste cursuri se adresează coordonatorilor aşezămintelor sociale pentru că se doreşte ca prioritate a activităţii noatre creşterea calităţii serviciilor oferite. Acest lucru se poate face printr-o experienţă suplimentară, prin noi informaţii şi noi metode de gestinare a unui aşezământ social."

În aceste zile preoţii şi asistenţii sociali prezenţi au învăţat despre: metode noi de recrutarea şi selecţia personalului, diferenţa dintre un lider şi un manager, lucrul în echipă, luarea deciziilor, motivarea şi despre managementul timpului şi a stresului.

Prin acest curs se doreşte dezvoltarea abilităţilor manageriale pentru eficientizarea serviciilor sociale oferite de Aşezămintele Filantropiei Ortodoxe din eparhia Alba Iuliei.

În prima zi a acestui curs a participat şi IPS Andrei care le-a vorbit celor prezenţi despre "cuvântul Sfintei Scripturi care zice că slujind oamenilor nevoiaşi Îi slujim Domnului Hristos. Cei ce coordonează aşezămintele noastre sociale trebuie să aibă o disponibilitate lăuntrică pentru a sluji celorlaţi. Constatăm că, în lumea noastră, oamenii jerfelnici sunt foarte puţini."

Proiectul "Parteneriat public-privat în administrarea de servicii sociale – Model de excelenţă" este finanţat din Fondul Social European prin Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale - Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU) şi are ca scop crearea unui model de excelenţă în management integrat şi administrare la standarde europene a serviciilor sociale furnizate prin parteneriat public-privat în cadrul regiunii Centru. Proiectul este implementat de Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia în parteneriat cu DGASPC Alba, DGASPC Mureş, Fundaţia PAEM Alba şi Asociaţia Profesională a Asistenţilor Sociali Alba.