Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Evaluare în protoieriile Arhiepiscopiei Bucureştilor

Evaluare în protoieriile Arhiepiscopiei Bucureştilor

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Un articol de: Marius Nedelcu - 18 Feb 2015

La Centrul social-pastoral „Sfânta Cruce” de la Mănăstirea Caraiman, din judeţul Prahova, a avut loc, în perioada 17-18 februarie, o întâlnire de lucru între reprezentanţii sectoarelor administrativ-bisericesc şi economic-financiar din cadrul Centrului eparhial al Arhiepiscopiei Bucureştilor, cu protoiereii şi angajaţii celor 13 protopopiate din Bucureşti, Ilfov şi Prahova. 

Întâlnirea de la Mănăstirea Caraiman a avut ca scop informarea protoiereilor şi angajaţilor fiecărui protopopiat din Arhiepiscopia Bucureştilor (secretarul protopopiatului, contabilul, inspectorul care coordonează activităţile cu personalul) asupra unor aspecte privitoare la activitatea economic-financiară şi resursele umane, precum şi la evaluarea profesională periodică a personalului din cadrul cancelariilor protopopiatelor. „În cadrul discuţiilor s-au prezentat aspecte ale activităţii pe care angajaţii protopopiatelor o desfăşoară privind buna funcţionare, evaluarea personalului şi comunicarea cu Centrul eparhial“, ne-a spus părintele arhimandrit Veniamin Goreanu, consilier administrativ-bisericesc al Arhiepiscopiei Bucureştilor.

În prima parte a întâlnirii din ziua de marţi, părintele Iulian Scoipan, şef serviciu personal în cadrul Sectorului administrativ-bisericesc, a prezentat aspecte specifice activităţii de personal: verificarea noilor scheme de funcţii şi personal şi a programului REVISAL în cadrul protopopiatelor din judeţul Prahova, întocmirea noilor scheme de personal pentru anul 2015 în toate protopopiatele, situaţia personalului clerical şi neclerical care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare în 2015, precum şi alte subiecte. În a doua parte, părintele arhimandrit Veniamin Goreanu a discutat cu angajaţii protopopiatelor pe marginea unor probleme administrative curente. „În a doua parte am vorbit despre regulamentul intern, despre notările administrative. Am stabilit câteva principii ale întocmirii proceselor-verbale pe care urmează să le discutăm într-o viitoare şedinţă de lucru a Permanenţei Consiliului eparhial. Cu această ocazie, s-a discutat şi despre modalităţile de evaluare ale personalului din cadrul protopopiatelor şi despre găsirea unor soluţii legale pentru reglementarea situaţiilor de personal. La finalul acestei întâlniri s-au purtat discuţii pe marginea altor subiecte care nu au fost trecute pe ordinea de zi, dar pe care angajaţii protopopiatelor le-au semnalat“, ne-a spus părintele arhimandrit Veniamin Goreanu.