Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Regionale Transilvania Cercul pedagogic în județul Sălaj

Cercul pedagogic în județul Sălaj

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Transilvania
Un articol de: Claudia Boha - 10 Decembrie 2016

Cercul pedagogic pentru disciplina religie al profesorilor din Sălaj a avut tema „Predarea religiei în regim simultan - între necesitate și eficiență”. Părintele consilier cultural Mihai Dobocan a transmis mesajul de binecuvântare al Preasfinţitului Petroniu, Episcopul Sălajului şi a apreciat implicarea profesorilor de religie în proiectele de parte­neriat educaţional coor­donate de Episcopia Sălajului şi Inspec­toratul Şcolar Judeţean Sălaj. De asemenea, pr. Dobocan a transmis precizări legate de seria de conferințe „Glasul Bisericii în cetate”. În cadrul Centrului metodic pentru licee, activitățile au fost susținute la Colegiul Tehnic „Iuliu Maniu” Șimleu Silvaniei de prof. Doina Rus. Cadrele didactice care predau la gim­naziu au participat, la Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș, la prezentarea unor materiale PPT pe tema propusă, de către profesorii Coste Anin și Cristian Cristuți.

Cu acest prilej s-a accentuat că demersul didactic trebuie să fie organizat în funcţie de nevoile şi interesele elevilor combinând optim tipurile de strategii didactice; că timpul petrecut la şcoală să fie folosit extrem de eficient, mai ales că o mare parte îl reprezintă activitatea independentă; că profesorul trebuie să pregătească minuţios lecţia și să gândească unitar atunci când planifică conţinuturile din programă. De asemenea, au fost făcute aprecieri pe marginea activităţilor propuse şi s-au făcut precizări referitoare la proiectele educaţionale aflate în desfăşurare, perfecționarea cadrelor didactice, concursurile disciplinei și la revista profesorilor de religie „Din suflet, pentru suflet”.