Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Regionale Transilvania Grădina şcolarilor de la Liceul Ortodox Oradea

Grădina şcolarilor de la Liceul Ortodox Oradea

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Transilvania
Un articol de: Ziarul Lumina - 12 Aprilie 2017

Micii școlari ai clasei I B, „step by step” de la Liceul Ortodox „Episcop Roman Ciorogariu” din Oradea, îndrumați de învățătoarele Veronica Isdrailă și Laura Baidoc, sprijiniți de părinți și de bunici, au participat, în grădina din curtea școlii, la o activitate recreativă şi educativă, plantând bulbi și flori de primăvară. Astfel, începând din această primăvară, vor răsări în „grădina copilăriei”: ghiocei, zambile, lăcrămioare, narcise, lalele, crini, bujori, iriși și mălini. „Florile din grădina copiilor sunt simbolul prieteniei, al prețuirii și al comuniunii, al relațiilor interumane pozitive. Fiecare copil are o floare pe care o udă și o îngrijește, o vizitează și o admiră la venirea sau la plecarea de la școală.

Invitat de copii să participe alături de ei la răsădirea florilor, părintele Radu Rus, directorul liceului, a apreciat activitatea copiilor, pe care i-a felicitat şi i-a încurajat să continue proiectul, propunând generalizarea acestuia şi la celelalte clase”, a spus învăţătoarea Laura Baidoc